torsdag 26 juni 2008

Så kom vi då till första riktiga försöket...

.

...och jag får väl säja att jag är förvånad över att det gick så bra som det gjorde ändå.
Här kommer hela gänget stående på bordet för allra första gången. Med mycket varierande resultat så klart.
Lillkillen uppförde sej som ett fullfjädrat proffs och någon av de andra var helt ok. Någon(läs Luna) ville inte alls vara med om dom här dumheterna, korven(kokt medwurst,gott!) till trots.
Fyra veckor och en dag gamla har dom hunnit bli nu.
Och tack snälla Ann för hjälpen med fotandet!


Bill



Lillkillen



Bull



Lill-Flinga



Proppen



Luna



Vitnos



Strimma


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske ett resultat av många timmars arbete och mycket korv, men visst är de rena fotomodellerna allihop! Nu börjar man ju verkligen få ett grepp om hur de tar sig ut. Jätteståtliga - hela högen!
Vi längtar.....

Lenah och Molly

Anonym sa...

Håller med Lenah att nu börjar men se vartåt det lutar, lillkillen hittills favvo bland grabbarna och bland tjejerna, inte helt lätt men lutar nog mest åt Lill-Flinga och Luna. Förstår att du har svårt att välja Lenah. Jag ska försöka ta mig ner till dig Kicki för att se dem live också, om allt fungerar kan jag nog komma ner om 2 veckor.

kram Marie

Anonym sa...

Söta och goa!
Lill-Killen ser verkligen tevlig ut!

Tjohejsan och lycka till!!