onsdag 11 juni 2008

Valparna två veckor gamla

.

Valparna har hunnit bli hela två veckor gamla och det händer massor. Ögon börjar öppnas och dom har börjat resa sej upp och vinglar runt i valplådan som små fyllon.
Lite socialt beteende kan man ana sej till också, dom ligger och slickar varandra och visar små tendenser att förslöka tugga på varandra också.
helt ljuvliga är dom hur som helst!
Som vanligt gick jag glatt ut med ambitionen att ta individuella bilder av allihop, både huvuden och lite försök att gå. Att man aldrig lär sej!
Alla ni som lyckas ta fina bilder på era valpar som faktiskt visar hur dom ser ut har hädanefter min fulla beundran!
Nästa gång kanske jag har handler....
Här är i alla fall en blandad kompott av dagens bilder. Jag tror att alla valparna är med på åtminstone någon bild.



.
.













































2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att matte ska vara helt nöjd med bilderna på oss. Kanske ville hon ha mer modellbilder men nu har hon fångat oss som vi är; kramiga, gäspiga, flirtiga... Oc så märks det väl att vi är 9 individer? Vi skärper oss nog nästa gång det är dags för fotografering.

Anonym sa...

Det var jag, Kajsa, som skrev det förra inlägget. Men eftersom jag inte ännu vet vem jag är måste jag vara anonym. Kram till Molly!