onsdag 21 maj 2008

En mage och ett huvud till

.



Lite missvisande bild och ändå inte. När man tror att hon inte kan bli större så kan hon visst det.
Och ännu lite större ska hon väl bli ....
Men min gissning är att hon inte går tiden ut utan att de små bråkstakarna flyttar ut nån gång i mitten av nästa vecka. Vi får väl se...




Mattis kollar Animal Planet och är lite bekymrad över hur hundar har det på andra håll...
Fast ärligt talat är han nog mer bekymrad över att jag fotar honom. Oftast stoppar han ansiktet i "armhålan" när jag vänder kameran mot honom...

2 kommentarer:

kajsa sa...

Jag försöker tränga mig fram bland alla bröder så att jag ska vara först ut ..... det är jag som rör mig.

Kajsa

Anonym sa...

Visste att det var nån som var alldeles extra bråkig därinne och nu vet jag vem!
Lilla Fröken, du får allt vänta på din tur så att jag får sova på nätterna! Tänk på hur mycket jag kommer att ha att göra när ni väl flyttat ut! Och jag lovar, maten kommer att räcka till allihop!